28.06.2011

Ben neyi sevmiyorum biliyor musunuz?


Bir şeyi yapmaya niyetlenip, işe koyulacağım anı beklemeyi...




Şimdi ben bir kere kafama koymuşum, heveslenmişim, planlanmaya girişmişim. E tabii ki beni bu kadar harekete getirecek şey, işe dair değil. Yani o da bir iş ama , ana ekmek kapım değil. Noluyor? Bekle eşref saatini. E olmuyor tabii.

Evet ilginç bir gerçekten söz etmiyorum, ama benim gündemimin en geçerli maddesi bu ne yapayım?!



BUNU ANCAK EĞİTİMLİ BİR ZİHİN ÇÖZEBİLİR

Uyku saatini, işini ve türlü projelerini gün içinde yapabilecek insanlar var.

Hani sınav döneminde sabah 10.00 - 12.00 arası matematik, yarım saat yemek molası, sonra 15'er dakika arayla matematik ve coğrafya çalışabilen arkadaşlarımız var ya? Onlar bu konuda inanılmaz vatandaş.

Ama bişi söliim mi?





BEN ONLARDAN DEĞİLİM


Dolayısıyla ... 

           - çalma dahili telefonum, canım telefonum çalma. Aramayın arkadaşım. Baskı bitmiş, telaş geçmiş, 3 gün istirahat alamaz mıyız?

İşte olsak da kafa tatiline gelmiyor mu bu fasıl?

Neden masadayım güzel kardeşim?







Ama ben kaşındım ben buldum, neylersin işte...

Hiç yorum yok: