25.06.2012

Demiş Delinin Biri - 'O' MU?







"Sizi çok iyi anlıyor, çok iyi tanıyor, tamamlıyor. Ve siz onu çok iyi tanıyor, anlıyor ve tamamlayabiliyorsunuz. Her şey açık, net, belli. Bir sürpriz ihtimali var ama zayıf. (Oldu mu da size denk gelmez)
Gitti mi gider
                      ama ince bir sızıntı var
                                                sonsuz bir sıkıntı mı damlıyor oradan?
                                 Huzur olmamalı mıydı o?
Huzuru arayıp da rutine kapılmaktan korkuyorum. Çünkü aslında derinlerde bir yerlerde biliyorum.
Birbirimiz için yaratılmadık.
İkimiz de 'biri'leri için aynı şekilde yaratıldık. Bağlar o kadar derinde ki artık görüp tanımlayamıyorum ve yokmuş gibi de geliyor. Ama o kadar da güçlü ki derinde hissediyorum. O kadar temeline inmiş ki hayatımın, gitse neresi yarım kalır ruhumun tayin edemiyorum. Ama kalır, onu da çok iyi biliyorum.

Doğru şeyi mi arıyorum? Bulabileceğim bir şeyin mi peşinden gidiyorum?
Ama gitmesem de olmaz ki!"


Hiç yorum yok: