27.02.2012

Bişiler... Burak Ekinil - Balık

Balık gibi albüm. Dalgın, akıcı, harika değil tadında...


İnsan zihni eşleştirerek ve etiketleyerek çalıştığından insanın aklından Nil'in erkeği demek geçmiyor değil. Ama Nil değil.

İnsan zihni eseri sanatçının geçmişine dayandırmaktan kendini alamadığından, reklam müziği gibi albüm demek geliyor insanın içinden. Ama reklam müziği değil.

Yine de sevdiğiniz taraflarından alırsanız beklenmedik sözler ve beklenmedik müziklerle iyi olduğu kadar tatlı denecek kadar hafif olmuş.

Yani harika değil ama kararında.

Çünkü abartmaya gerek yok. Çünkü daha fazla ellemeye lüzum yok, iyi böyle. Alırsın, dinler gidersin.

Şimdi ben buraya Hulusi Kentmen'i koyuyorum, çok da sevdim durup durup dinliyorum ama çok sevgili Ekinil bilmeden bana şarkı yapmış ve fakat yutupa koymamış. Şimdi buna bir bakın, bulursanız da Oburu dinleyip beni hatırlayın...



Hiç yorum yok: