14.02.2012

Yaşlanmanın Resmi - Çek Bi 14 Şubat

Ne kadar güzel bir açı yanlış.
Ne kadar güzel yaratılmış bir açı doğru.
Ya da ben tamamen yanlış anladım...

Ve fakat konunun bunla ilgisi yok.

İşte o gün de geldi. Hayır efendim sevgililer günü değil. Ama daha fenası!

Sevgililer gününü unuttuğum gün.

Bugün resmen unuttum, bedeli de ağır oldu.

İş çıkışına yemeğe çağırdığım arkadaşım 'Bi kahveliğine olur ancak' dediğinde, çok zeki bir tersoyla 'Ne o çok acil işin mi var' deyince cevabı yapıştırdı tabii: 'Bugün sevgililer günü yea!'

Yaaa! Allah'tan bunu Büşü'yle yaşadık da o top ağırlığıyla bi benim kucağımda patlamadı.

Hey gidi, bugün bunu unuttuysam doğumgünümü unutmaya ne kalmış ki :(

Büh!

Bari ben de Sevgililer Günü Top 3'ü yapayım...
Ha şarkıların bugünle alakası yok ama olsun, benden kıymetli mi...

-1-


Bu yaşı benimle aynı olan fotoğraf - belki de benden büyüktür - ergen günlüklerinin kapağını ve geçmişin cool beyaz duvarlarını süslerdi. Bunun bir de kardeşi vardır ki abisi sayılır, onu da iki numaraya koydum zaten.

-2-


Bu da anneannelerimizin zamanından - en azından benimkinin, gerçi anneme de denk geliyor olabilir ki bu cümlemle ipimi çekmiş oldum - harcıalem bir kare.

Aynı yukarıdaki arkadaşımız gibi pek çok kartpostal, defter kapakları ve geçmiş modern duvarlarda - bir de izbede tutunmaya çalışan iyi niyetli romantik kafelerde- yer alırken bana eski bir müzikali hatırlatır. Herhalde abinin denizci olması itibariyle oldu böyle ama ben çok severim 'On The Town'u...

Ve gelgelelim embed imkanlarımız kısıtlandığı için sizi linke davet ediyorum: On The Town - Opening Scene

-3-


Bu da o çok sevimli çocukluk aşklarınız için.
Tabii sizinkiler için... Benim şansım küçüklükte de pek yaver gitmezdi.

O yüzden burada herkese ayrı video koyayım dedim.

Bu erkekler için:


Bu kızlar için:-Donatello benimdir - özel cips kola biftek, kırmızı tuttum Allah bir!



Hiç yorum yok: