3.09.2012

Enfes: Garden Sale

sun.day.sky özlemini Garden Sale'le giderdik...

Ey sevgili modern pazar insanı dün neredeydin? Daha doğrusu şöyle; dün Garden Sale'de değil miydin?!

İşte pişmanlık geliyor hazır ol. Zira biz çok eğlendik! Maçka Küçükçiftlik Park tatlı pazara ev sahipliği yaptı dün. Showhow organizasyonuyla gerçekleşen etkinlikte pek çok tasarım meraklısıyla buluştu. Benim gibi kağıt defter meraklısı için Kumm ve Kağıthane standları işgal edilmek üzere beklerken Gamze SaraçoğluDuygu Cinisli, Selim Baklacı, Asu Aksu gibi pek çok isimden süper kıyafetler de zaman zaman kuyruklar yarattı.

Rejimde olmam ne kadar acıymış di mi? :(

Ben yine de en çok Pestemalz'ın peştemalları ve 62 Design'ın oyuncaklarını beğendim. Maaş alamam çok acı mı oldu önümüzdeki ayımı mı kurtardı bilemiyorum tabii. Bir de her yerden sarkan çaputlara bayıldım!

BEN DE İSTİYORUM!

E peki sen alışveriş yapmadın da naptın diyenler için:

1) Ona buna rastlayıp sözleşmeden görüşmenin keyfini çıkardım.
2) Çimlere yayılıp kitap okuma keyfim Güney Meydan fırsatını kaçırınca geldi idye üzüleceğime fırsattan istifade iyice bir yaydırdım.
3) Evet gençler ben de en az sizin kadar etrafı kesip saçma sapan yorumlar yapmayı 
seviyorum ;) (Hiç itiraz etmeyin, siz de yapıyorsunuz!)

Kamera arkası yaptım, iyi olmuş mu?

Hala ne kaybettiğini anlamayanlar için, hemen her şey yarı fiyatınaydı, müzikler süperdi, çim zaten candı.

Ha akşamki konseri ben de kaçırdım o ayrı. Benimle bu acıyı paylaşmak içinse Ceylan Ertem'le bugünü kapatalım:

Hiç yorum yok: