23.12.2011

Bohçadan: Dilimin Ucundaki Şarkılar

Bi hatırlasam neler sölicem!

Şöyle bir şarkı ailesi vardır:

  • Duyduğunuzda tanırsınız, hatırlamak istediğinizde birini çağırırken öbürünün dilinizin ucuna geldiğini fark edersiniz.
  • En bilinen yanları akla takılan o tatlı tuzaklı melodileridir.
  • İçinde biraz doğa biraz da yalnızlık muhakkak vardır ve çoğu devşirmedir.
  • Yabancı müzikten güzide dilimize çokluk Fikret Şeneş ve Fecri Ebcioğlu tarafından kazandırılmıştır. 
Tanıdınız mı? :)

Gelin görün ki o canım sözleri ben oldum bittim hatırlayamam ve ezik gibi müziğini 'hıh'larım kendi kendime... Ki kulak hafızam da şarkı sözü hafızam kadar kötüdür.

Ama siz şanslısınız. Çünkü 'hıh'lamalarım yerine orijinallerini hazırladım size!

İşte benim dilmin ucundaki şarkıların ilk beşi böyle. Ya sizinkiler?


1) Söyle Buldun Mu - Ayten Alpman


2) Son Yolcu - Ajda Pekkan


3) Asla - Sertab Erener



4) Ben Böyleyim - Ayten Alpman

5) Yalancı Bahar - Aşkın Nur Yengi*
* Dedim ki bir tanede ben dünyadayken meşhur olmuş bir şarkı olsun, bohçamın tozu az biraz dağılsın...






Hiç yorum yok: