2.12.2011

Gittik, gördük, sevdik: Flying Bach

Yılbaşında bunlardan istiyorum!

Efendim üzerinden geçmiş bir hafta. Tutup da etkinliği anlatamayacağım. Okuyacağınızı okudunuz, göreceğinizi gördünüz. Ha görmediyseniz, acımasız olmak istemem ama siz kaybettiniz.

Vallahi bu ekibe karşı çok objektif olabildiğimi söyleyemeyeceğim. İtiraf itiraftır. Ancak izlenimlerimi şöyle özetleyebilirim:


  • Bach'la breakdance çok da heyecan verici gelmemişti çünkü şişirme olacağını düşünüyordum.
    • Hiç de şişirme olmadığı gibi en beğendiğim yanı koreografisi oldu. Koreografiyi yapan Vartan Bassil'i ayakta alkışlıyorum hala! Süper süper süper!

  • Yapılan koreografi şişirme olsa da uygulama mükemmel olur diye düşünyordum, burada da yanılmışım.
    • Ritim kaçırmalar gözümden kaçmadı ama vücut hakimiyeti ve etkileyici figürler hepsini unutturdu. Turne halini de göz önünde bulundurarak not kırmıyorum çocuklar, bu kıyağımı unutmayın.
  • Organizasyon ve gösteri öncesi alanda vakit geçirme kısmı benim gibi sıkıntıyla kafayı bozmuş biri için gayet yeteriyle düşünülmüştü. Ayrıca canavar gibi ekibi de atlamayalım, şukusunu verelim.

  • Gösterinin sanat yönetmenliğini de üstlenen Christoph Hagel ve Sabina Chukurova'nın harika performanslarını da dile getirmeden geçmeyelim.
  • Bir tek klasik baleyi temsil eden abla tam olmamış. Onu da bir halledersek, süper olur. Ha ben ona ne kadar baktım derseniz... O da bana kalsın :)

Hiç yorum yok: