9.08.2011

Enfes: Roberto Bolle değil ama Arkadaşları!

Hiç bozma öyle dur...!

Temmuz ayında misafir ettiğimiz Bay Bolle ve kaslarını henüz hiçbirimiz unutamadık. Yani en azından ben! Özellikle iki başlıkla salınıyor zihnimde, muhteşem bir vücut ve hayalkırıklığı yaratan bir performans...

Bu konudaki yorumlara ilgilileri doymuştur, özetle Bolle'den çok arkadaşlarına hayran kalanlardanım ben de. Tabii dansta böyle. Allah vergisi performansta herkesin yeri ayrı ... öhm...


Sanattan devam edersek bir performans vardı ki kendimi kaybetmiştim izlerken. Neden sonra internette aramak geldi aklıma, bulduğumda çocuklar gibi şen oldum ve işte burada sizinle de paylaşmak istedim.

Ben böyle şeyler izlemek istiyorum arkadaş! Buyrun...

Alicia Amatriain & Jason Reilly'den Mono Lisa - En Unutulmaz -


BONUS: Bunu sevenler en beğendiğim iki diğer performansta da bana katılırlar mıydı?

Bubeníček kardeşlerden Les Indomptés - En Etkileyici -


Jason Reilly'den Ballet 101 - En Eğlenceli -


Bu da Bolle'ye doyamayan klasikçilere gelsin:

La Bayadere Pas de Deux
(Sizlere kıyamadığım için masraftan kaçınmayıp La Scala'dan bir performans paylaşıyorum...)




Hey gidi!




Hiç yorum yok: