7.08.2011

Tatil Ruhun Hamağıdır...



"Yıllar oldu tatil yapmadım"
Beyazyakalı çalışan güruhuna dahil olup da tatile çıkarken bunu söylemeyenimiz yoktur. Aradaki şirket gezileri, haftasonu kaçamakları ve kötü geçen izinleri saymayız çünkü.
Ben her sene muhakkak tatile çıkarım, üç kuruş parayı denkleştirip görmediğim bir yere koşturmaya giderim, ama yan gelip yatma tatili... Aile ziyaretiyle bir arada eritilen bir haftasonundan öteye gitmez pek.
Sıkıntı basar çünkü, yan gelip yatmak batar bana. Hani yatmasam dünyaları kurtaracak bir kahraman olduğumdan değil de, zamanında aylarımı bu tatillere gömdüğümden.


Hasıl-ı kelam, 2003'ten bu yana gezdiğim pek çoktur, ama blok zamanlı İstanbul'dan ayrılmışlığım (WAT ı saymazsak) 5 günü geçmediydi. 


Bu sene Bozcaada'dan girip, Assos Kozlu Köyü'nden çıktım, 8 günümü aldı. Son 3 gün atölyedeydim ama olsun, yan gelip yattığım da oldu yine... Çok eğlendim, çok düşündüm, İstanbul'la pek özleştik. Şimdi yeniden fabrika ayarlanarına dönme günündeyim. 


Döner dönmez senelerdir tatil yapamayanlara işin sırlarını vereceğim, zira tatil ruhun hamağıdır. Biraz güneşe sereceksiniz ki yıl boyu gerine gerine giyesiniz.

Hiç yorum yok: