23.03.2012

Mola! Between The Bars

Gözümde canlandıramıyorum ama güzel söz...

Bu hafta bu denli tatil anısından gitmem görgüsüzlük olmasa gerek. Nitekim güzel tesadüfler geldi başıma. Biri de Concerto adlı mağazada Hollanda cazı hakkında fikrim olmadan tavsiye almaya çalışırken duruma müdahale eden Sabina adında bir genç kadın oldu.

Caz sektöründe şu an halkla ilişkiler yapan Sabina işe booking tarafında başlamış. Benimle o denli ilgilendi ki yarım saat süren sohbetimiz esnasında Şuşu merdivenlere oturup kitap okumak zorunda kaldı.

İşte döner dönmez teşekkür için yazıştığım Sabina'dan gelen bir tavisye videoyla hatırladım yeniden bu şarkıyı.

Ben ilk Madeleine Peyroux'dan dinlemiştim. Sabina ise oralardan bir sesin yorumuyla iletmiş bana. Ben sizin için bir de orijinalini ekledim.  Bugünlerde üçlemelere sarasım var niyeyse.

Benim gibi tekrarla sıkıntısı olmayanlara keyifli uzun bir mola dilerim. Ama içi sıkılanlara hiç bilmeyenler için orijinalini, daha önce dinlemeyenler için Medaleine P. versiyonunu, ben şarkıyı içmişim zaten diyenler için de Sabina'nın önerdiğini tavsiye ediyorum.

Elliott Smith (Orijinal)


Eric Vloeimans - Simin Tander - Jeroen van Vliet


Madeleine Peyroux


Hiç yorum yok: