8.07.2011

CAZ FESTİVALİ TEFRİKALARI - Intro



Paris'ti, Milano'ydu gezi tefrikalarına niyetliyken kısmet festivaleymiş. Her ne kadar daha sıkı bir takipçi olduğum ve deli paralar bayıldığım yıllar geride kaldıysa da kadim bir dost olarak bulunmaya devam ediyorum kimi konserlerde.

Bu yıl açılışımı Jamie Cullum'la yaptım. Konser uzun süredir bu denli keyif aldığım ilk konserdi ancak detaylara girmeyeceğim, gerekli her türlü detayı Avaz*da yazdım zaten. Oradan buyrun. Benim burada tefrika edeceğim pek daha subjektif olan detaylar.

Bir çalışan profilinin sosyalleşmeye ayak uydurma çabası, ya da genellemeden tiyatrous'un çabası da diyebiliriz :S

Her şey hala adıma gelmese de çatısı altında bulunduğum güzide şirketimden bana da davetiye düşmesi ile başladı. İnanın cimrilikten değil bilet almaya varamamaktan kaynaklanıyor bu çaresizlik.

Elime geçen davetiyeleri itinalı aralıklarla festivale dağıtan ben hala iki konser için daha pusudayım. Natalie Cole ve Richard Bona& Raul Midon'a beni davet etmek isteyen?!

Efendim tefrikalarımız canımın pek tatlı ve yorgun olması itibariyle açılış konserini göremeyecek. Ancak ardından gelen Tünel Şenliği ilk konumuz olacak.

Yine de umudunuz çok yüksek olmasın.... bir kaç saate başlamak üzere hoşçakalınız efenim....

* http://avazavazdergisi.blogspot.com/2011/07/oradaydk-jamie-cullum.html

Hiç yorum yok: