16.07.2011

Caz Tefrikaları - 2 Jamie Cullum

Bir Jamie Bir de Ben Zaten

Herşeyde olduğu gibi bunda da kaybettiğim vakti aklımın bir karış havada olmasına veriniz. Ama konserin detaylarını zaten Avaz Avaz*'da yazdık. Bir özet de buradan geçeyim. HA-Rİ-KAY-DI. (hecelerken kekelediğimi fark ettim şu an :S)

Jamie Cullum'ın ihtiyar suratlı sesine oldum bittim bayılırım. Orkestra çok iyiydi. Konser anındaki ek ihtiyaç olan enerji ise tavana vurmuş haldeydi. Bir önceki gelişinde de karşılandığı beğeni seviyesinin hevesini taşıyan Cullum'ı seyirciler şaşırtmadı. Konser boyunca piyanonun üzerine çıkıp çıkıp atlaması ve esprileriyle hepimiz kendisine daha gerçekçi sebeplerden bağlandık. 'Karizmatik' ifadesine sonuna kadar hak ederken, o kadar sevdik ki çirkinliğinden söz etmeyiz bir müddet diye düşünüyorum. 

Mütevaziliği ve ezanla doğaçlaması, Santralistanbul Kıyı Amfi'deki muhteşem manzarayla (gece kondulu da olsa ay vardı sonuçta) tam oldu.

Bir ZNS Karşılaması

Yani bir Jamie bir bendik konserde tezahürat sıralamasında. Efendim konser bitmiş, merdivenlerden iniyorum asaletimle, bir ZNS haykırışı koptu dört bir yandan. Meğer kimler kimler oradaymış da haberimiz yokmuş. Herkes de birbirini bilmeden seslenince bendeki karizmayı sormayın gitsin. O sahneyi Jamie görseydi, model eşinin yerinde bir kez beni bir düşünürdü diyorum :S İhya oldum gençler, pek mersi...

Hamiş: Ezan videosu da var! :D

Hiç yorum yok: