26.07.2011

Enfes: Ben Her Yaz Aşık Olurum...

Gittim Gördüm Beğendim

...ve dahi müdavimi oldum

Efenim doğrudur, ben her yıl sıcak bastı mı birilerine yahut birşeylere tutulmuş olurum. Bu sezon talih aşktan yana değil - ki çoğu zaman değildir, geçen yazı tenzih ederim, hey gidi... öhm ... - ancak mekan ve keyiflerden yana pek tatlı.

Her zaman evimin dibinde kendimi atabileceğim, tüm gün yaydırabileceğim bir mahalle kahvem olsun istemiştim. Ben çökeyim arkadaşlarım beni orada bulsun, gerekirse anlık yersiz toplantılarımı orada alayım, kafa açayım, leş gibi bezeyim, ve saire ve saire...Bordo bu tahta oturur demiştim, olmamıştı. Beşiktaş'tan bir rakip çıktı sonunda.  

Pişi Beşiktaş'a geldi, pek de iyi etti...

Bunu sevenler şunu da zaten seviyordu: Cafe Faruk, Çakmak Kahvaltı serisi... Ama kahvaltılık başkaaa gün boyu aylaklık başka =)

Ha gün boyu çöküp masayı meşgul ederken onlar beni sever mi bilemem. Orası da ayrı mevzu...


3 yorum:

Büşra Mutlu dedi ki...

öte yanda börekçinin kıymetini bilmiyosun, canım sıkılıyo.

Elçin Karadoğan dedi ki...

beşiktaş'ta neredeymiş??

tiyatrous dedi ki...

Hacıoğlu Lahmacun'u bildin mi, ona sırtını ver karşındaki sokağa gir o kendiliğinden sağa dönüp seni önünde bırakıyor ...