16.08.2012

Enfes: Taps is back!

Ooo kimler gelmiş yine mahalleme...!

Seneler evvel taze öğrenciyken ve 'kimine göre lüküs kimine göre beyaz entel hayat'a karışma denemelerindeyken tanışmıştım Taps'le. Şimdi bir daha düşündüm de, çok uzun seneler evvel mi demeli. O kadar olmamıştır ama. Altı üstü Taps o zaman tek şubesiyle Atiye Sokak'ta 3-4 basamakla inilen bir bira yuvasıydı ve ben biradan hiç anlamıyordum. 

Bugün bira anlayışında uzun atlamalar yaşamış değilim ama iş hayatıyla gelen içki keyfi çerçeveyi biraz değiştirdi. Tam da bu esnada son dönemde yalnızca Bebek sırtlarında olduğunu duyduğum Taps de mahalleme geri geldi. Yazın başında Milli Reasürans çarşısında açılan yeni şubesiyle evine dönen Taps'e yakın dönemde bir iki ziyarette bulundum - sırf sizin için - biralar hala lezzetli ve yeni eve yerleşen herkes gibi parça parça taşınıyor ürünler ve siz sırayla yavaş yavaş tadıyorsunuz.

Henüz bu haberi yaymadıkları için benim gibi kalabalıktan bezdiyseniz de geceye sakin başlayıp hazır olduğunuzda iki adım sonra kalabalıklara karışabiliyorsunuz, çünkü herkes orada, elinizin altında!

Hiç yorum yok: