11.04.2012

Amsterdam Tefrikaları Başlıyor!

Adamların bit pazarında dahi deniz ve sanat var yahu...


Pegasus sağolsun mart-nisan ayları Amsterdam Türk akınına uğradı. Önce de bayrağı devretmeden yıl kapatmıyorduk ama şimdi daha bir güruh güruh akılıyor sanki... Benim bu akına önden koşmak hiç aklımda yoktu. Gel gelelim kalabalık akıncı bir grup arkadaşımın kapattıkları odada iki kişilik açık kaldığını ve bebek gibi yatan vizemin varlığını hatırlayana kadar.


İlk izlenimden son ana kadarki süreç için gönül rahatlığıyla Amsterdam'ı sıralamada öncelikli kentlere almamak gerçek bir hata. Ama yalnız seyahat için çok da uygun bir yer değil, gerçekten böyle bir ekibe denk gelmek lazım. Tadı daha bir çıkıyor. Ama ben bir ZNS klasiği olan kaybolmayı, migreni ve sahne gezme işini yine de eksik tutmadım tabii...


Bu tefrikaların görece kısa süreceğini de belirtmek gerek. Zira nasıl geçti diyenlere cevap vermiştim ama bir kez daha söyleyeyim ki tatilin yarısını hatırlamıyorum. Hava biraz sisliydi galiba :)


Hasılı kelam yakında yeni tefrikalarla geliyorum...

Hiç yorum yok: