10.04.2012

Enfes: Sibel Gürsoy / Yol

Canlı performansına denk gelmek için sabırsızlanıyorum...

... 'denk gelmek' kalıbını bilerek seçtim çünkü bu benim kısır keşif yolumdur. Keşke daha zengin, daha özellikli yöntemlerim olsaydı, ama yok. Ve işim sağolsun arada böyle yeni albümler bırakıyor masama ve ben sabitlendiğim şarkı listesi döngüsünden sıyrılıp daha güzel sesler, daha iyi müzikler duyabiliyorum.
***
Hasılı kelam tabii ki Sibel Gürsoy da yeni bir keşif değil aslında. Bu ikinci albümüymüş ve ben zaten seneler öncesinde Melih Kibar'ın albümünde dinlemişim. Ama zihnimdeki veri alanı kısıtlı olduğu için yeniden tanışmış olduk. Memnun olduk.

Bilgi Müzik sanırım uzun yıllar daha hayranlıkla ve baharda pıtrak gibi bir anda karşınıza çıkıveren gizemli isimlerle kendini hiç unutturmayacak. Kim bilir belki kapısı bir gün yine aralanır...
***
Hüzünlü haberlerin ve hüzünlü bir sabahın ışığında bu müzik korudu beni. Size de tavsiye ederim...

Yeni parçaları albümü almadan denemek için: http://www.myspace.com/sibelgursoy

- Tadımlık -

2 yorum:

Adsız dedi ki...

amaaaan ne çok dinledim zamanında bu şarkıyı ya.. sağolasın ZNS cim, sabah sabah bir iç burkulması bir anı canlanması.. :)

tiyatrous dedi ki...

Yarasın pembejaponbalığıma :)