18.04.2012

Enfes: Vera / Yarın akşam Ghetto'da!

Hamili albüm yakinimdir...

... ama torpilden yazmıyorum. Yine de o şapşal heyecan yüreğimde değil diyemem. Hiç karizmatik değilim bu konuda, senelerce yanı başımızda dinledik, hep beğendik, hem arkadaş hem de albüm basılmadan önce de müdavimleriydik. 

Şimdiyse nihayet işi resmiyete döktüler, biz de gittik aldık nikahımıza.

Yarınsa düğünümüz var Ghetto'da, herkesi bekleriz!

Albüm yorumunu kendisi gibi ucu havada bırakmayı tercih ediyorum, ama özetini de sakınmayayım.

Çok iyi olmuş, çok da iyi güzel olmuş, son şarkı favorim değil ama 3 favorim sırasıyla İnan Bana, Dünya ve çıkış parçaları Karanlık Dokunmasın.

Ben İnan Bana klibi paylaşmayı tercih ederdim, eğer olsaydı. Ama Karanlık Dokunmasın'la da bu güzel davet nihayete erdirilebilir.

Yarın görüşelim, çünkü her şeyden önce herkes orada olacak, belki tanışabiliriz bile ;)


Hiç yorum yok: