28.09.2011

Geçen Pazar'ın Şiiri - 13




Minicik bir damla
Kalbimin bir kenarında
Hep serin, sabit, nemli
Hüznü çoğu zaman çok kararlı
Uzunca bir süredir kendi savaşında
Sözüm olabilir mi
 böylesi güzel yüzlü tenhalığa?
Harfler uçuşuyor şimdi ortalıkta
Kelimeler akıyor, tutamıyorum hiçbirini
Bu seferki rüzgarın acısına
 uymuyor aksak ritimleri


Sıkılgan doğuyor güneş
Sanki utanıyor gibi
 beni hala her şeyiyle aynı kalan 
sabahlara uyandırmaya
Alışılmıyor yalnızlaşan günaydınlara
Paylaşmak kahvaltı sofranı
Eski romantik filmlerde mi kaldı
Ne yazık kaçırmışım o seansı
Bana denk gelen
Karmaşık insan psiko-dramları

Ne zamandan beri farkındayım
Bu onmaz bitkinliğimin
Umutlar doğuyor geceme
Umutlar batıyor
Kayar gibi zihnimde
 gözlerimden, içimden
binlercesi geliyor, geçiyor
Merak ediyorum
Kalbim hangi öyküye ait bir durak?

Korkuyorum 
 belki de o yolun ta kendisi
Hep hikayeleri geçecek üstünden
Başkalarının
Eğer öyleyse asla dinmez sızısı
Derinlerde yavaştan başlayan
                      kanlı bir başkaldırının













 


* Görseller (sırayla): acornpress, G. A. Harker

Hiç yorum yok: