26.09.2011

Uçan da Kuşlara Malum Olsun!

Ben o günleri özledim... (Bazılarını...)


3 düğünden sonra ve 3 düğünden önce, yolun tam ortasında bir de kına gecesi için İzmir'deydim.

Gelin hanım ergenlik yıllarımdan kardeşim gibi olmuş ama esas dostluğumuz İstanbul'a taşınmamla başlamıştır. İkimiz de İstanbul'da ortadan başlayan hikayelerimizin şahidi olmuşuzdur senelerdir.

Şimdi bu hikayenin yarısı Viyana yollarına dökülecek birkaç hafta içinde ve insanın 26'sında bir İpek Ongun duygusuna kapılması insana kendini bir başka yaşlı hissettiriyor.

Ama esas noktaya gelirsek BEN KINAYA GİTTİM VE EĞLENDİM DE ÜSTELİK!



İşte İspatı! (Her ne kadar gözüm kaymışsa da...)

Gelin Hanım'ın cevval teyzesi elleriyle hazırladığı kınalıklarla ve tatlı bir organizasyonla bizlere harika bir haftasonu yaşattı.

Bütün kızlar toplanıp İzmir havası almak da ayrı iyi geldi. O havayı alırken iyi gelen şeylerden bir diğeri de Ege Havası'nın her yerden fırlayan bir başka yansımasıyla karşılaşmaktı.

Misal:




Konsept her türlü nostalji kokarken verdiğimiz kahve molasında bir de genç ve beceriksiz ilk aşk sahnelerinden birine şahit olmak ayrı lezzet kattı. Sanıyoruz ilk randevularıydı, ilişkiye ömür biçmece oynamak isteyenler için paylaşalım:




Ve ZNS'den üstün hizmet, gelemeyenlere online uğur ve bereket dağıtıyoruz. Bu altın fotoğrafını indirip masaüstünde 3 gün tutan 9 vakte kadar kısmetine kavuşuyormuş!


Hiç yorum yok: