26.09.2011

Sevdiğimiz Buluşlar - 2/Mola!

Oy annesi!

Dönem dönem olmadık şeyler gösteren arkadaşlarınız var mı? Bin şükür bende de var. Geçen hafta en olmadık yoğunlukta b'iri' bunu bulup gösterdi bana, siz de bir 3 dakikalık molada eğlenmek isterseniz buyrun deneyin efem.

Sitede boş bir kare karşılıyor sizi ve içine bir çöp adam çizmeniz isteniyor, sonra...
Sonrasına Geppetto sendromu desek olur mu? Bakalım canlanan çöp adamınız size neler diyecek, nasıl bir serüvene sokacak?

Bana sorarsanız 3 kere denedim; 3 çöp adamım da evladım gibi, birbirinden ayıramıyorum. Ayırt edilen tek şey bu konuda akıl almaz derecede kabiliyetsiz olduğum. (Birini iyukarıda sizi karşılarken gördünüz nitekim) 

Benim gibi kabiliyetsizliğinizi kabullenmek yerine bi yolunu bulsam yaparım diyenlerdenseniz, sizi de düşündük, bu maceraya yeterince sıkı hazırlanmak isteyenlere:




Hiç yorum yok: